m.i.e.y.s.l.o.v.e.l.y

Tuesday, February 15, 2011

minah sengau

salam semue..hape haba? (versi sengau..hehehe)...halau nak tau haku da macam minah sengau dah sejak 4 hari ni..huhuhu..demam alkaedahnyer..biase lah..sebagai manusia..kite x pernah lari dari ujianNYA.kan2?.demam2 pun edit blog..muahahhaha..ubat ni...he3..x pe..aku kan kuat...akanku hadapi dengan tabah.cewah...hehehe...alkisahnyer da 4 hari aku demam x kebah2......makin hari bukan makin baik..tapi makin teruk..so cane tuh?? hehehe..nak cakap x makan ubat..rasenyer da satu jabil ubat akuw makan..hehehe..jabil??? errr...org ganu je yg paham..jabil aka supit aka plastik rokrak..hahaha...dah2..out of topic suda..akuw rase perubahan cuace kowt sebabkan demam ni..cewahh..cam aku duk kat oversea plak ayat..muahaha..x leyh blah okeyh..x de la..ramai membe2 yang demam jgk kt sni..hu3..tgk dalam lecture tadi sudah..sorang..sehhhh...sorang suksehhhh...hehhee..korang paham x ape? itu bunyi hidung org selesema macam golongan kami..kalau nak tau da 4 hari jugak la aku duk mencari vicks inhaler...tapi....x dok okeyh..tetibe semue kedai x jual..habis la..pelik bin ajaib..time aku x nak..besepahhhh kowt..x pe2..sabar...sabar....hehehe..so..kepade awak semue, mung, tuanku,cikgu cikgi,ustaz,doktor, dan semue yang kata nama ganti diri ke-2 lah..sila jage kesihatan anda k...minum air masak banyak2...semoga sehat2 selalu..selamat malam...XOXO

No comments:

Post a Comment